Sunday, April 11, 2010

HidUp Ni bNyk BenDE sedYH!!

org kate kawan sesuatu yg sangt pentg dalm hidup kite??
betol atau x??
aku hidup dengan berprinsipkan kawan adalh sumber semngat diri aku sendiri..
tapi aku sedyh bler kawan tikam aku dari blakng, or xde kat sisi aku mase aku memerlukan die..
tapi aku bkan sesiapa yg demand and untuk setiap mase kawan aku msti stand by my side 24/7.
but it's ok juz it really hurt..
like this...

Orang yang suka mengkhianati teman sendiri adalah ibarat binatang yang suka memakan bangkai.....bertambah busuk bangkai, bertambah pula seleranya

sebelum sesuatu perknalan mesti kite berseorngan..
but somehow we will never left alone in this world..
FRIENDS r exist..
either u find them or them will find u..
juz follow the line.. don't double crossed it..
but u must know something...

Ambilah Masa UnTuk Memahami HaTi Dan Perasaan Kawan,Kerana Dia Juga,Seorang Manusia; Dia Juga Ada Rasa TakuT,Ada Rasa Bimbang,Sedih Dan Kecewa,Dia Juga Ada Kelemahan Dan Dia Juga Perlukan Kawan Sebagai KekuaTan.KiTa SeLalu MelihaT,Dia KeTawa,TeTapi Mungkin Sebenarnya Dia Tidak SeTabah Yang KiTa Sangka

aku jenis yg periang, not me that state that, but all my FRIENDS did..
tapi aku tahu sesuatu..
bler aku renung balek ianya sedih sangat2..

Kawan untuk bergembira mudah untuk dicari, tetapi kawan untuk menangis, itulah yang sukar ditemui.

when aku ktawe, ramai 'org' bersamaku bkan kawanku, juz 'org'
where did my FRIENDS go when i sad??
it really2 broke my heart..

there one thing that nobody can stop it to be hapen..
'death'
aku cdyh bler aku dengar my fwen passed away..
aku brfikir, bgaiamanakah dosa2ku terhadapnya sewaktu dia msih hiduP??

this day i feel so lonely..
aku mula terfikir..
apa erti kawan??

Apa erti kawan ?
Jika tidak suka menolong .
Apa erti kawan ?
Jika asyik bermasam muka .
Apa erti kawan ?
Jika kejujurannya dipertikaikan .
Apa erti kawan ?
Jika tiada rasa sayang .
Apa erti kawan ?
Jika tiada belas kasihan .
Apa erti kawan ?
Jika kebaikan tidak dinilai .
Apa erti kawan ?
Jika diri tiada teman ....
Kawan yang mulia ,
Kawan yang sebenar,
Kawan yang abadi..

aku mencari 'kawan' itu..
yg mulia, sebenar dan abadi..

kepada sume yg mengenaliku..
someday, u will forget bout me, my voice, my face, the way i laugh, who am i, who am i to u, but remember this thing.. u r all my lives, u r all important to me, there is no way i can forget bout u guys, i dun wanna sumthing as a reply, i juz want u guys will always be my side till my last breath..i'm rather lose my life than lose a person that i called a 'FRIEND'

FROM ME ZAKWAN B. AHMAD

No comments:

Post a Comment